Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовалів, Ярослав-
dc.date.accessioned2019-11-29T08:43:52Z-
dc.date.available2019-11-29T08:43:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКовалів, Ярослав Об‘єктивна необхідність управління зв‘язками з громадськістю в процесі формування іміджу організації [Текст] / Ярослав Ковалів // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 2): мат. доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 7 лист. 2019 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 138-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36149-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleОб‘єктивна необхідність управління зв‘язками з громадськістю в процесі формування іміджу організаціїuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (частина 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
138.pdf64.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.