Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербина, Юлія-
dc.date.accessioned2019-11-29T10:03:19Z-
dc.date.available2019-11-29T10:03:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЩербина, Юлія Вітер змін: тенденції розвитку маркетингу в Україні [Текст] / Юлія Щербина // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 2): мат. доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 7 лист. 2019 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 371-373.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36254-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleВітер змін: тенденції розвитку маркетингу в Україніuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ (частина 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
371.pdf47.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.