Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36334
Назва: Внутрішній контроль діяльності ринків за центрами відповідальності: теоретичні і практичні аспекти
Інші назви: Internal monitoring of market activities at the centers of responsibility: theoretical and practical aspects
Автори: Куцик, Петро
Макарук, Федір
Марценюк, Роман
Kutsyk, Petro
Makaruk, Fedir
Martsenyuk, Roman
Ключові слова: внутрішній контроль
ринки
бізнес-процеси
інформаційне забезпечення
управління
результати діяльності
internal control
markets
business processes
information provision
management
performance results
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Куцик, П. Внутрішній контроль діяльності ринків за центрами відповідальності: теоретичні і практичні аспекти [Текст] / Петро Куцик, Федір Макарук, Роман Марценюк // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. наук. журн. - 2019. - Вип. 1-2. - С. 118-129.
Короткий огляд (реферат): Анотація. Сучасний стан національної економіки характеризується невизначеністю й нестабільністю макросередовища, що спонукає до виникнення нових потреб системи управління ринками, передбачає посилення зацікавленості власників і керівного персоналу в ефективності функціонування, підвищенні рівня рентабельності, збереженні та приросту капіталу. Важливим аспектом успішного господарювання є налагоджений механізм управління, елементом якого є внутрішній контроль. Застосування методів контролю в діяльності підприємства дасть змогу формувати достовірну інформацію, на базі якої менеджмент здійснюватиме управлінський вплив на реалізацію бізнес-процесів за центрами відповідальності, що в подальшому сприятиме ефективному досягненню поставлених цілей. У дослідженні застосовано загальнонаукові методи і специфічні прийоми. Методичною основою є системний підхід, що забезпечив визначення місця внутрішнього контролю в системі управління діяльністю ринків. В дослідженні використано історичний та логічний аналіз – для розгляду теоретичних основ і тенденцій розвитку контролю; методи індукції та дедукції – для дослідження загальних тенденцій розвитку внутрішнього контролю діяльності; методи теоретичного узагальнення та спостереження – для вивчення стану внутрішнього контролю діяльності. У статті запропоновано концепцію внутрішнього контролю, яка ґрунтується на розробленому плані внутрішнього контролю результатів діяльності ринків у розрізі видів послуг. На основі вище зазначеної організації внутрішнього контролю ринків запропоновано поетапну методику внутрішнього контролю, що дасть змогу підвищити на практиці ефективність системи управління за бізнес-процесами з метою оперативного контролю доходів, витрат і результатів їх діяльності. Система внутрішнього контролю діяльності ринків потребує проведення подальших досліджень з позиції системного вивчення методики та організації як інформаційної складової управління, що дасть змогу підвищити ефективність діяльності ринків. Abstract. The current state of the national economy is characterized by uncertainty and volatility of the macro environment, which prompts new requirements for the market management system, envisages increasing the interest of owners and senior staff in the efficiency of functioning, raising profitability, maintaining and increasing capital. An important aspect of successful management is a well-established management mechanism, the element of which is internal control. The application of control methods in the company's activity will enable the formation of reliable information on the basis of which management will manage the impact on the implementation of business processes by the centers of responsibility, which will further contribute to the effective achievement of the objectives. This research is realized based on general scientific methods and specific techniques. The methodical basis is a systematic approach that provides for determining the place of internal control in the market management system. Used: historical and logical analysis - to illustrate the theoretical bases and trends in the development of control; methods of induction and deduction - to research the general trends of the development of internal control activities; methods of theoretical generalization and observation - to research the state of internal control activities. The article proposes the concept of internal control, which is based on the developed plan of internal control of the results of the markets in terms of the types of services. In the article proposed a phased method of internal control, which will enable to increase in practice the effectiveness of the management system for business processes with the aim of operational control of income, expenses and results of their activities. The system of internal control of market activity requires further research from the point of systematic study of the methodology and organization as an information component of the management, which will enable to increase the efficiency of the markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36334
Розташовується у зібраннях:Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації 2019 рік Випуск 1-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куцик.pdf454.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.