Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГвоздецька, Ірина-
dc.contributor.authorСоловій, Марина-
dc.date.accessioned2020-01-15T10:43:03Z-
dc.date.available2020-01-15T10:43:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГвоздецька, Ірина Особливості стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємстві [Текст] / Гвоздецька Ірина, Соловій Марина // Вектори розвитку науки і бізнесу в глобальному середовищі: тренди та перспективи : матеріали Національної науково-практичної конференції [Тернопіль, 7 листопада 2019 р.]. / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський, Н. П. Чорна [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 46-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36503-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleОсобливості стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствіuk_UA
Розташовується у зібраннях:ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ НАУКИ І БІЗНЕСУ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гвоздецька _рина, Солов_й Марина.pdf334.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.