Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Віталій-
dc.contributor.authorСавицький, Влад-
dc.date.accessioned2020-01-15T13:54:50Z-
dc.date.available2020-01-15T13:54:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКарпенко, Віталій Інтегрованість маркетингових комунікацій підприємства: сутність, принципи та цілі [Текст] / Карпенко Віталій, Савицький Влад // Вектори розвитку науки і бізнесу в глобальному середовищі: тренди та перспективи : матеріали Національної науково-практичної конференції [Тернопіль, 7 листопада 2019 р.]. / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський, Н. П. Чорна [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 97-100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36527-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleІнтегрованість маркетингових комунікацій підприємства: сутність, принципи та ціліuk_UA
Розташовується у зібраннях:ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ НАУКИ І БІЗНЕСУ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко В_тал_й, Савицький Влад.pdf343.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.