Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37446
Назва: Сутність аудиту маркетингу та особливості його проведення
Автори: Хаблюк, О. А.
Яцишин, С. Р.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Хаблюк, О. А. Сутність аудиту маркетингу та особливості його проведення [Текст] / Хаблюк О. А., Яцишин С. Р. // Облік, оподаткування і контроль : теорія та методологія : зб. матеріалів VІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. [ м. Тернопіль, 27 груд. 2019 р.] / редкол. : Slawomir Bartosiewicz, Drager Henning, Zbigniew Korzeb [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - С. 203-206.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37446
Розташовується у зібраннях:ОБЛІК, ОПОДАТКУВАННЯ І КОНТРОЛЬ : ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
203.pdf66.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.