Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостецька, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorKostetska, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-02-28T08:16:43Z-
dc.date.available2020-02-28T08:16:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКостецька Н.І. Маркетингове планування в контексті підвищення ефективності діяльності підприємства / Костецька Н.І. // Збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених з міжнародною участю «Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення» (Тернопіль, 24-25 жовтня 2019 р.). – Тернопіль: ТНЕУ, 2019. – С. 62–63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37589-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.titleМаркетингове планування в контексті підвищення ефективності діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_mark_TNEU_2019_p.62-63.pdf345.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.