Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37800
Назва: Знання чи інформованість: виклики нової педагогічної парадигми
Автори: Шлемкевич, С. Л.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль: ТНПУ
Бібліографічний опис: Шлемкевич, С. Л. Знання чи інформованість: виклики нової педагогічної парадигми / С. Л. Шлемкевич // Стратегія розвитку держави в умовах новітніх викликів міжнародному порядку: політичний, правовий, економічний, гуманітарний, екологічний виміри [Текст] : зб. тез доп. Міжн. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 5 трав. 2020 р.] / відп. за вип. А. В. Грубінко. – Тернопіль: ТНПУ, 2020. – с. 109-111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37800
Розташовується у зібраннях:СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ В УМОВАХ НОВІТНІХ ВИКЛИКІВ МІЖНАРОДНОМУ ПОРЯДКУ: ПОЛІТИЧНИЙ, ПРАВОВИЙ, ЕКОНОМІЧНИЙ, ГУМАНІТАРНИЙ, ЕКОЛОГІЧНИЙ ВИМІРИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
109.pdf36.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.