Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37800
Назва: | Знання чи інформованість: виклики нової педагогічної парадигми |
Автори: | Шлемкевич, С. Л. |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Тернопіль: ТНПУ |
Бібліографічний опис: | Шлемкевич, С. Л. Знання чи інформованість: виклики нової педагогічної парадигми / С. Л. Шлемкевич // Стратегія розвитку держави в умовах новітніх викликів міжнародному порядку: політичний, правовий, економічний, гуманітарний, екологічний виміри [Текст] : зб. тез доп. Міжн. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 5 трав. 2020 р.] / відп. за вип. А. В. Грубінко. – Тернопіль: ТНПУ, 2020. – с. 109-111. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37800 |
Розташовується у зібраннях: | СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ В УМОВАХ НОВІТНІХ ВИКЛИКІВ МІЖНАРОДНОМУ ПОРЯДКУ: ПОЛІТИЧНИЙ, ПРАВОВИЙ, ЕКОНОМІЧНИЙ, ГУМАНІТАРНИЙ, ЕКОЛОГІЧНИЙ ВИМІРИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
109.pdf | 36.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.