Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдар, Д. І.-
dc.date.accessioned2020-06-04T07:58:34Z-
dc.date.available2020-06-04T07:58:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГайдар, Д. І. Маркетинг у соціальних мережах як інструмент просування підприємств-надавачів транспортних послуг [Текст] / Д. І. Гайдар // Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. ІІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф.студ., аспір. та молодих вчен. з міжнар. участю [м. Тернопіль, 19-20 трав. 2020 р. ] / редкол. : Г. Л. Монастирський, Т. М. Борисова, І. І. Стец, Н. Р. Іванечко; відп. за вип. Т. М. Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2020. - С. 84-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37852-
dc.publisherТернопіль: ТНЕУuk_UA
dc.titleМаркетинг у соціальних мережах як інструмент просування підприємств-надавачів транспортних послугuk_UA
Розташовується у зібраннях:КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ЇХ ВИРІШЕННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
84.pdf34.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.