Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеділова, Т. В.-
dc.date.accessioned2020-06-04T08:06:43Z-
dc.date.available2020-06-04T08:06:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДеділова, Т. В. Лояльність споживачів як елемент системи маркетингу підприємств дорожнього господарства у контексті державно-приватного партнерства [Текст] / Т. В. Деділова // Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. ІІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф.студ., аспір. та молодих вчен. з міжнар. участю [м. Тернопіль, 19-20 трав. 2020 р. ] / редкол. : Г. Л. Монастирський, Т. М. Борисова, І. І. Стец, Н. Р. Іванечко; відп. за вип. Т. М. Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2020. - С. 99-101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37859-
dc.publisherТернопіль: ТНЕУuk_UA
dc.titleЛояльність споживачів як елемент системи маркетингу підприємств дорожнього господарства у контексті державно-приватного партнерстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ЇХ ВИРІШЕННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
99.pdf30.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.