Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаб’юк, Ірина-
dc.date.accessioned2020-11-04T08:19:24Z-
dc.date.available2020-11-04T08:19:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБаб’юк, І. Механізм формування клієнтоорієнтованого управління закладом охорони здоров’я [Текст] / Ірина Баб’юк // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з між нар. участю, Ч. 2 [м. Тернопіль, 15 травня 2020 р.] / редкол. : Р. Р. Августин, А. Ю. Васіна, Т. Л. Желюк [та ін.] ;відпов. за вип. М. М. Шкільняк. - Тернопіль : ТНЕУ, 2020. - С. 32-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38776-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleМеханізм формування клієнтоорієнтованого управління закладом охорони здоров’яuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf43.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.