Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиса, Наталія-
dc.date.accessioned2016-10-13T09:41:02Z-
dc.date.available2016-10-13T09:41:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛиса, Наталія. The role of colour as a non-verbal means while presenting male images in advertising [Текст] / Наталія Лиса // Сучасні тенденції у сфері лінгвістики, мовної комунікації та методики викладання іноземних мов : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 18-19 трав. 2016 р.] / відп. за вип. Н. С. Лиса. - Тернопіль : Астон, 2016. - С. 93-95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3903-
dc.publisherТернопіль, Астонuk_UA
dc.titleThe role of colour as a non-verbal means while presenting male images in advertisinguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції у сфері лінгвістики, мовної комунікації та методики викладання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лиса170-172.pdf349.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.