Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39850
Назва: Ідея франшизи як сучасна концепція управління підприємством: досвід Польщі
Автори: Шмітка, Станіслав
Ключові слова: Франшиза
підприємство
конкуренція
договір франчайзингу
франчайзингова система
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Шмітка, С. Ідея франшизи як сучасна концепція управління підприємством: досвід Польщі [Текст] / Станіслав Шмітка // Журнал європейської економіки. – 2020. – Т. 19, № 2. – С. 284-302.
Короткий огляд (реферат): Зазначено, що з часом франшиза стала привабливою моделлю реалізації продукції та послуг і засобом розвитку бізнесу франчайзера. Вказано, що франчайзингові системи у цілому світі набули значного поширення серед франчайзі, які в обмін на здійснення оплат, покупок й інших послуг отримують від франчайзера перевірену раніше економічно успішну бізнес-модель. Наголошено, що ці системи також дають нематеріальні переваги у формі заохочення сприяння розвитку підприємництва в суспільстві. З урахуванням системності дії польського законодавства, основу якого для франшизи становлять «Цивільний кодекс», «Закон про промислову власність», «Закон про боротьбу з недобросовісною конкуренцією», «Закон про захист конкуренції та прав власності», «Закон про авторські права і суміжні права», «Європейський кодекс етики франчайзингу», розкрито механізм польської моделі франчайзингу та виокремлено новітні форми його використання у підприємницькій діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39850
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 19 (№2) Червень 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШМІТКА.pdf283.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.