Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВенета, Любов-
dc.contributor.authorКуц, Людмила-
dc.date.accessioned2020-12-11T13:54:20Z-
dc.date.available2020-12-11T13:54:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВенета, Любов Роль маркетингу у формуванні ефективної товарної політики підприємства [Текст] / Венета Любов, Куц Людмила // Перспективи розвитку освіти, науки і бізнесу в глобальному середовищі: матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 23 жовт. 2020 р.] / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Р. Ф. Бруханський, Г. Л. Монастирський [та ін.]. - Тернопіль : ЗУНУ, 2020. - С. 185-187.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39874-
dc.publisherТернопіль : ЗУНУuk_UA
dc.titleРоль маркетингу у формуванні ефективної товарної політики підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ, НАУКИ І БІЗНЕСУ В ГЛОБАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Венета Любов, Куц Людмила.pdf561.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.