Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40083
Назва: Позиціонування бренду роботодавця як спосіб досягнення конкурентних переваг на ринку
Автори: Мацишин, Максим
Костів, Тарас
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ЗУНУ
Бібліографічний опис: Мацишин Максим Позиціонування бренду роботодавця як спосіб досягнення конкурентних переваг на ринку [Текст] / Мацишин Максим, Костів Тарас // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 1): мат. доп. V Ювіл. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.з міжн. участю [м. Тернопіль, 12 лист. 2020 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ЗУНУ, 2020. - С. 379-381.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40083
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
379.pdf35.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.