Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40116
Назва: Соціальна відповідальність бізнесу: теорія і практика
Автори: Пушкар, М. С.
Голінач, Л. І.
Ключові слова: облік
аналіз
менеджмент підприємств
інформаційна служба підприємства
соціальна відповідальність
контроль витрат
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : Карт-бланш
Бібліографічний опис: Пушкар, М. С. Соціальна відповідальність бізнесу: теорія і практика : монографія / М. С. Пушкар, Л. І. Голінач.– Тернопіль : Карт-бланш, 2018.– 245 с.
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена теоретичним узагальненням ролі соціальної відповідальності бізнесу і держави перед суспільством та практичній організації обліку й аналізу як складових інформаційної служби підприємства. Соціальна відповідальність за сталий розвиток і безпечні технології виробництва, які приводять до гармонійних відносин бізнесу з природним середовищем, працівниками і населенням прилеглих територій, повністю лежить на менеджменті підприємства. Управляти процесом соціальної відповідальності неможливо без планування, обліку, аналізу і контролю витрат на соціальні проекти, тому в монографії цим проблемам надається особлива увага. Монографія призначена для використання її ідей і практичного матеріалу з метою організації отримання інформації про соціальні витрати на поліпшення ситуації з екологією в Україні. Вона може бути корисною для керівників, головних бухгалтерів й економістів підприємств, організацій, установ і широкого кола читачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40116
ISSN: 978-966-7952-63-1
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія Голінач, Пушкар.pdf2.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.