Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41040
Назва: Основні принципи та функції маркетингової діяльності підприємства та обліку
Автори: Литвин, З. Б.
Чорна, І. А.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Тернопіль : ЗУНУ
Бібліографічний опис: Литвин З. Б., Чорна І. А. Основні принципи та функції маркетингової діяльності підприємства та обліку. Облік, оподаткування і контроль : теорія та методологія : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. [ м. Тернопіль, 23 груд. 2020 р.] / редкол. : Slawomir Bartosiewicz, Drager Henning, Zbigniew Korzeb [та ін.]. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. С. 10-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41040
Розташовується у зібраннях:ОБЛІК, ОПОДАТКУВАННЯ І КОНТРОЛЬ : ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf119.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.