Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвин, З. Б.-
dc.contributor.authorЧорна, І. А.-
dc.date.accessioned2021-03-12T13:20:12Z-
dc.date.available2021-03-12T13:20:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛитвин З. Б., Чорна І. А. Основні принципи та функції маркетингової діяльності підприємства та обліку. Облік, оподаткування і контроль : теорія та методологія : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. [ м. Тернопіль, 23 груд. 2020 р.] / редкол. : Slawomir Bartosiewicz, Drager Henning, Zbigniew Korzeb [та ін.]. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. С. 10-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41040-
dc.publisherТернопіль : ЗУНУuk_UA
dc.titleОсновні принципи та функції маркетингової діяльності підприємства та облікуuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОБЛІК, ОПОДАТКУВАННЯ І КОНТРОЛЬ : ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf119.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.