Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41066
Назва: Інформаційне забезпечення маркетингового аналізу
Автори: Литвин, З. Б.
Чорна, І. А.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Тернопіль : ЗУНУ
Бібліографічний опис: Литвин З. Б., Чорна І. А. Інформаційне забезпечення маркетингового аналізу. Облік, оподаткування і контроль : теорія та методологія : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. [ м. Тернопіль, 23 груд. 2020 р.] / редкол. : Slawomir Bartosiewicz, Drager Henning, Zbigniew Korzeb [та ін.]. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. С. 87-90.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41066
Розташовується у зібраннях:ОБЛІК, ОПОДАТКУВАННЯ І КОНТРОЛЬ : ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87.pdf79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.