Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвин, З. Б.-
dc.contributor.authorЧорна, І. А.-
dc.date.accessioned2021-03-12T13:55:38Z-
dc.date.available2021-03-12T13:55:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛитвин З. Б., Чорна І. А. Інформаційне забезпечення маркетингового аналізу. Облік, оподаткування і контроль : теорія та методологія : зб. матеріалів VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. [ м. Тернопіль, 23 груд. 2020 р.] / редкол. : Slawomir Bartosiewicz, Drager Henning, Zbigniew Korzeb [та ін.]. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. С. 87-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41066-
dc.publisherТернопіль : ЗУНУuk_UA
dc.titleІнформаційне забезпечення маркетингового аналізуuk_UA
Розташовується у зібраннях:ОБЛІК, ОПОДАТКУВАННЯ І КОНТРОЛЬ : ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87.pdf79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.