Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41117
Назва: Формування бренду користування зеленим транспортом в умовах євроінтеграції
Автори: Борисяк, Олена
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Технодрук
Бібліографічний опис: Борисяк, О. Формування бренду користування зеленим транспортом в умовах євроінтеграції [Текст] / О. Борисяк // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія), 11-12 листопада 2020 р.]. Чернівці : Технодрук, 2020. С. 11-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41117
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк О_тези.pdf322.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.