Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемкура, Тарас-
dc.date.accessioned2016-10-28T09:29:00Z-
dc.date.available2016-10-28T09:29:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДемкура, Тарас. Вплив глобалізаційних процесів на формування інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Тарас Демкура // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : зб. тез доп. IX Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів / редкол. : Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник, О. Легкий. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 68-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4120-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleВплив глобалізаційних процесів на формування інтегрованих маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ : ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демкура.pdf264.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.