Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41213
Назва: Оцінка конкурентних переваг підприємств ритейлу на стадіях їх життєвого циклу
Автори: Чорна, Марина
Смольнякова, Наталія
Волосов, Анатолій
Ключові слова: Конкурентні переваги
ритейл
формування
реалізація
розвиток
оцінка
мультиплікативна модель
адитивна модель
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Чорна, М. Оцінка конкурентних переваг підприємств ритейлу на стадіях їх життєвого циклу [Текст] / Марина Чорна, Наталія Смольнякова, Анатолій Волосов // Журнал європейської економіки. – 2020. – Т. 19, № 4. – С. 725-742.
Короткий огляд (реферат): Виявлено посилення значущості оцінювання конкурентних переваг підприємств ритейлу в умовах євроінтеграції. Досліджено підходи до вибору інструментарію оцінювання конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі. Виявлено їхній дискусійний характер, відсутність єдиної думки та неможливість застосування у підприємствах ритейлу без адаптаційних перетворень. Виокремлено базові передумови розробки багатокритеріальної комплексної системи оцінювання: двоїстий характер конкурентних переваг і відповідність певній стадії їхнього життєвого циклу; специфіка змістовного наповнення та видової структури конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі як наслідок особливостей галузі. Розроблено систему оцінювання конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі з диференціацією критеріїв і показників за стадіями життєвого циклу: формування, реалізація, розвиток. Обґрунтовано використання одиничних та узагальнювальних показників оцінювання на кожній стадії. Використано економіко-математичне моделювання для розрахунку узагальнювальних показників. Запропоновано їх використання і для характеристики конкурентного стану підприємства: конкурентного потенціалу, конкурентоспроможності та конкурентостійкості. Здійснено апробацію системи оцінювання конкурентних переваг на мережевих підприємствах роздрібної торгівлі. Констатовано, що результати досліджень прийняті суб’єктами ритейлу до впровадження та використані для розробки заходів з формування, реалізації та розвитку конкурентних переваг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41213
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 19 (№4) Грудень 2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧОРНА.pdf993.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.