Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородецький, Микола-
dc.contributor.authorHorodetskyy, Mykola-
dc.date.accessioned2021-04-12T12:43:45Z-
dc.date.available2021-04-12T12:43:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГородецький, М. Аналітичне оцінювання управління конкурентоспроможністю автосервісних підприємств України [Текст] / Микола Городецький // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. наук. журн. - 2019. - Вип. 3-4. - С. 54-67.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41343-
dc.description.abstractВступ. Проблема управління конкурентоспроможністю займає одне із провідних місць в економічній політиці держави. Управління конкурентоспроможністю стосується всіх рівнів ієрархії: галузі, регіону, продукції, послуг та держави в цілому. Але особливої важливості набуває поняття «конкурентоспроможність підприємства», оскільки цей суб’єкт господарювання є основною ланкою економіки. Головним чинником є здатність витримувати конкуренцію в порівнянні з аналогічними видами продукції та послуг в умовах конкретного ринку та створення відповідних умов для їх просування. Характеризуючи особливості розвитку конкуренції на ринку автосервісних послуг, варто відмітити, що вона в значній мірі передбачає формування кожним підприємством відповідної продуктової політики. Методи. Теоретичною і методологічною основою статті є фундаментальні положення сучасної економічної науки, праці науковців вчених. У процесі дослідження, зокрема, застосовувались методи: аналізу і синтезу – для вивчення об’єкта і предмета дослідження; абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення та формулювання висновків); конструктивний та експериментальний (формування управлінського рішення за допомогою аналітичного забезпечення). Результати. За результатами дослідження виявлено, що сьогодні український ринок автосервісу представлений трьома типами: незалежний автосервіс; авторизований автосервіс; мережевий автосервіс. Уточнено, що конкурентоспроможність автосервісу визначається за допомогою трьох груп показників: показники, які характеризують економічні параметри; показники, які характеризують фактори виробництва; нормативні параметри. Досліджено сильні та слабкі сторони автосервісних підприємств за допомогою експертної оцінки. Проведено SPACE-аналіз впливу основних мікро та макромаркетингових факторів на діяльність автосервісних підприємств України. Визначено кількісну оцінку SWOT – аналізу зовнішнього середовища конкурентоспроможності автосервісних підприємств. Здійснено бальну оцінку критеріїв впливу зовнішнього середовища на формування конкурентоспроможності автосервісних підприємств України. Перспективи. Отримані теоретико-прикладні рекомендації можуть бути використані для удосконалення існуючих підходів до створення управління конкурентоспроможністю автосервісних підприємств, виявлення ступеня їх реалізації. Introduction. The problem of competitiveness management occupies one of the leading positions in the economic policy of the state. Competitiveness management applies to all levels of the hierarchy: industry, region, products, services and the state as a whole. But the notion of “enterprise competitiveness” is of particular importance, since this entity is the mainstay of the economy. The main factor is the ability to withstand competition over similar types of products and services in a specific market and create the right conditions to promote them. Describing the peculiarities of the development of competition in the market of car services, it should be noted that it largely involves the formation of each product appropriate policy. Methods. The fundamental provisions of modern economic science, the works of scientists are the theoretical and methodological basis of the article. The following methods were used in the course of the research, in particular: analysis and synthesis - to study the object and subject of the research; abstract and logical (theoretical generalizations and formulation of conclusions); constructive and experimental (formation of management decision by means of analytical support). Results. According to the results of the research, it is revealed that today the Ukrainian car service market is represented by three types: independent car service; authorized car service; network car service. It is clarified that the competitiveness of car service is determined by three groups of indicators: indicators that characterize economic parameters; indicators that characterize factors of production; regulatory parameters. The strengths and weaknesses of car service companies are investigated with the help of peer review. SPACE-analysis of the influence of the main micro and macro-marketing factors on the activity of car service enterprises of Ukraine is conducted. The quantitative assessment of the SWOT - analysis of the external environment of the competitiveness of car service companies has been determined. A point evaluation of the criteria of influence of the external environment on the formation of competitiveness of car service enterprises of Ukraine is made. Discussions. The obtained theoretical and applied recommendations can be used to improve the existing approaches to creating the competitiveness management of car service companies, to identify the degree of their implementation.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectавтосервісuk_UA
dc.subjectпідприємства автосервісуuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectоцінка конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcar serviceuk_UA
dc.subjectcar service companiesuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitiveness assessmentuk_UA
dc.subjectSWOT-analysisuk_UA
dc.titleАналітичне оцінювання управління конкурентоспроможністю автосервісних підприємств Україниuk_UA
dc.title.alternativeAnalytical assessment of management of competitiveness of autoservice enterprises of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації 2019 рік Випуск 3-4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Городецький.pdf502.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.