Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41398
Назва: Формування цифрового комунікативного середовища з надання енергетичних послуг на засадах кліматично нейтрального розвитку
Інші назви: Formation of a Digital Communicative Environment for the Provision of Energy Services on the Basis of a Climate-Neutral Development
Автори: Борисяк, Олена Володимирівна
Іванечко, Неля Ростиславівна
Ключові слова: комунікативна політика
сталий розвиток
енергосервісні компанії
енергетична й екологічна безпека
цифрові технології
інноваційний потенціал
communication policy
sustainable development
energy service companies
energy and ecological security
digital technologies
innovative potential
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Борисяк, О. В. Формування цифрового комунікативного середовища з надання енергетичних послуг на засадах кліматично нейтрального розвитку [Текст] / О. В. Борисяк, Н. Р. Іванечко // Бізнес Інформ. – 2021. – № 3. – С. 44-50.
Короткий огляд (реферат): Утвердження цілей сталого розвитку спрямоване на підвищення рівня та якості життя населення шляхом зменшення антропогенного впливу на довкілля та переходу до кліматично нейтрального розвитку. Одним зі способів вирішення цього питання є популяризація альтернативних джерел енергії, впровадження енергоефективних технологій та енергетичного менеджменту. З огляду на це стаття присвячена визначенню особливостей формування комунікативного середовища з надання кліматично нейтральних енергетичних послуг у результаті використання цифрових технологій. Розширення спектра надання інноваційних енергетичних послуг зумовлене диверсифікацією джерел отримання енергії. У результаті аналізу динаміки розвитку «зеленої» енергетики на основі статистичних даних установлено позитивну динаміку виробництва енер гії з відновлювальних джерел (вітрова, сонячна, гідроелектростанції, біопаливо та відходи). Своєю чергою, у розрізі розгляду аспектів диджиталі зації виробничих процесів і надання послуг виявлено низький рівень інформаційно-медійної діяльності щодо можливостей отримання населенням «зелених» енергетичних послуг. З огляду на це зростає цінність використання таких цифрових технологій, як мобільні (соціальні) платформи. Запропоновано в змістову складову формування цифрового комунікативного середовища з надання енергетичних послуг на засадах кліматично нейтрального розвитку закласти рейтингове оцінювання енергосервісних компаній, рівень диджиталізації бізнес-процесів підприємств і сфор мованості цифрових навичок у споживачів різних сегментів енергетичного ринку, а також кібернетичний підхід до визначення спроможності надання інноваційних енергетичних послуг. The setting of sustainable development goals is directed towards improving the level and quality of life of the population by reducing anthropogenic impact on the environment and transition to a climate-neutral development. One of the ways to address this issue is to popularize alternative energy sources, introduce energy-efficient technologies and energy management. In view of this, the article is concerned with determining the peculiarities of the formation of a commu nicative environment for the provision of the climate-neutral energy services as result of the use of digital technologies. The expansion of the range of innovative energy services is due to the diversification of energy sources. As a result of the analysis of the dynamics of the development of «green» energetics, on the basis of statistical data, positive dynamics of energy production from renewable sources is established (wind, solar, hydroelectric power plants, biofuels, and waste). In turn, in terms of considering aspects of digitalization of production processes and provision of services, a low level of information and media activities on the possibilities of obtaining «green» energy services by the population is identified. In view of this, the value of using digital technologies such as mobile (social) platforms is increasing. It is proposed, concerning the content component of the formation of a digital communicative environment for the provision of energy services on the basis of climate-neutral development, to use a rating assessment of energy service companies, the level of digitalization of business processes of enterprises and the formation of digital skills among consumers of different segments of the energy market, as well as a cybernetic approach to determining the ability to provide innovative energy services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41398
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ_business-inform-2021-3_0-pages-44_50.pdf341.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.