Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41399
Назва: Психологія модульно-розвивальної взаємодії
Автори: Гірняк, А. Н.
Ключові слова: модульно-розвивальна взаємодія
освітня взаємодія
освітній процес
професійна підготовка викладачів
психодидактика
психологічні бар'єри
психологічне пізнання
психологічний аналіз
соціальна взаємодія
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль, Університетська думка ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гірняк, А. Н. Психологія модульно-розвивальної взаємодії [Текст] : монографія / А. Н. Гірняк. - Тернопіль : Університетська думка, 2020. - 375 с.
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена модульно-розвивальній взаємодії як одній з атрибутивних характеристик-параметрів однойменної новаторської освітньої моделі, що відзначається самобутнім інноваційно-психологічним кліматом закладу, психосоціальним простором паритетної освітньої співдіяльності, психомистецькими технологіями реального навчального взаємодіяння та проблемно-діалогічними техніками утілення повноцінного освітнього процесу, а тому є винятково складним предметом соціально-психологічного вивчення, що вимагає проведення окремої методологічної роботи для обгрунтування систем концептуального, діагностичного, оргтехнологічного, методичного, психомистецького, експертного забезпечення діяльності викладача і студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41399
ISBN: 978-966-654-613-8
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк..pdf4.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.