Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41399
Назва: | Психологія модульно-розвивальної взаємодії |
Автори: | Гірняк, А. Н. |
Ключові слова: | модульно-розвивальна взаємодія освітня взаємодія освітній процес професійна підготовка викладачів психодидактика психологічні бар'єри психологічне пізнання психологічний аналіз соціальна взаємодія |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Тернопіль, Університетська думка ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Гірняк, А. Н. Психологія модульно-розвивальної взаємодії [Текст] : монографія / А. Н. Гірняк. - Тернопіль : Університетська думка, 2020. - 375 с. |
Короткий огляд (реферат): | Монографія присвячена модульно-розвивальній взаємодії як одній з атрибутивних характеристик-параметрів однойменної новаторської освітньої моделі, що відзначається самобутнім інноваційно-психологічним кліматом закладу, психосоціальним простором паритетної освітньої співдіяльності, психомистецькими технологіями реального навчального взаємодіяння та проблемно-діалогічними техніками утілення повноцінного освітнього процесу, а тому є винятково складним предметом соціально-психологічного вивчення, що вимагає проведення окремої методологічної роботи для обгрунтування систем концептуального, діагностичного, оргтехнологічного, методичного, психомистецького, експертного забезпечення діяльності викладача і студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41399 |
ISBN: | 978-966-654-613-8 |
Розташовується у зібраннях: | Монографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гірняк..pdf | 4.47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.