Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, Олена-
dc.date.accessioned2016-10-31T10:29:25Z-
dc.date.available2016-10-31T10:29:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПтащенко, Олена. Інтернет-маркетинг та його інструменти [Текст] / Олена Птащенко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : зб. тез доп. IX Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів / редкол. : Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник, О. Легкий. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 93-94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4146-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleІнтернет-маркетинг та його інструментиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ : ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко.pdf259.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.