Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41716
Назва: Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Socially responsible marketing as a tool enterprise competitiveness improvement
Автори: Білик, Мар'яна Романівна
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41716
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білик М.Р..pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.