Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41722
Назва: Екомаркетинг як інструмент надання конкурентних переваг компаніям на міжнародному ринку
Інші назви: Eco-marketing as a tool for competitive advantages to companies on the foreign market
Автори: Черевичник, Юлія Олександрівна
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Екомаркетинг як інструмент надання конкурентних переваг компаніям на міжнародному ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41722
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черевичник Ю..pdf1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.