Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41854
Назва: Інтегровані маркетингові комунікації як інструмент інноваційного розвитку маркетингу персоналу на підприємстві
Автори: Борисяк, Олена Володимирівна
Юськевич, Тетяна Богданівна
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Борисяк, О. В. Інтегровані маркетингові комунікації як інструмент інноваційного розвитку маркетингу персоналу на підприємстві [Текст] / О. В. Борисяк, Т. Б. Юськевич // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна візія та виклики глобалізації : зб. тез доп. XVIIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 6 травня 2021 р.]. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - С. 58-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41854
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_Юськевич.pdf165.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.