Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириленко, Сергій-
dc.date.accessioned2016-10-31T13:37:08Z-
dc.date.available2016-10-31T13:37:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКириленко, Сергій. Вдосконалення маркетингової стратегії банків в умовах розвитку фінансово-технічних стартапів і міжнародних платіжних систем [Текст] / Сергій Кириленко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : зб. тез доп. IX Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів / редкол. : Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник, О. Легкий. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 150-152.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4185-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleВдосконалення маркетингової стратегії банків в умовах розвитку фінансово-технічних стартапів і міжнародних платіжних системuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ : ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кириленко.pdf264.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.