Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41864
Назва: Особливості використання антикризових комунікацій в управлінні корпоративною репутацією
Інші назви: Features of the use of anti-crisis communications in corporate reputation management
Автори: Фалович, Володимир
Бакуліна, Наталія
Шушпанов, Дмитро
Falovych, Volodymyr
Bakulina, Nataliia
Shushpanov, Dmytro
Ключові слова: репутація
репутаційний капітал
комунікаційні технології
антикризові комунікації
криза
reputation
reputational capital
ommunication technologies
anti-crisis communications
crisis
Дата публікації: 2020
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Фалович, В. Особливості використання антикризових комунікацій в управлінні корпоративною репутацією [Текст] / Володимир Фалович, Наталія Бакуліна, Дмитро Шушпанов // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2020. - Вип. 25. - С. 66-71.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Стаття присвячена вивченню та систематизації сучасних комунікаційних технологій формування та збереження корпоративної репутації компанії в умовах кризи. Cьогодні корпоративна репутація є одним з джерел отримання стійких довгострокових конкурентних переваг, і мають здатність вимірюватися незважаючи на її абстрактний характер. Про те, що кризові явища в сучасному середовищі є неминучими переконують і зростаюча кількість техногенних катастроф, природніх катаклізмів, аварій, епідемій, тощо. Некеровані потоки інформації призводять до викривлення фактів і як наслідок – руйнування репутації компанії. На даний час основним інструментом, що дозволяє уникнути або запобігти кризовим явищам та зберегти позитивну репутацію для компанії є антикризові комунікації. Мета статті – проаналізувати основні комунікаційні технології, необхідні для успішного виходу компанії з кризової ситуації з мінімальними втратами репутаційного капіталу. Методи дослідження. Використано метод абстрагування, узагальнення для оцінювання сучасних підходів в управлінні корпоративною репутацією; системного аналізу – для визначення основних кроків з ефективної комунікації у кризових ситуаціях. Результати. У статті обґрунтовано необхідність використання сучасних технологій формування репутації компанії в умовах кризи, оскільки динаміка змін інформаційно- комунікаційних технологій в умовах сьогодення зумовлює необхідність та важливість для компаній побудови ефективної системи комунікації з громадськістю. За допомогою ретельного моніторингу, завчасної ідентифікації ризиків та вірно обраної антикризової комунікаційної стратегії наслідки кризи можна мінімізувати. Першим кроком боротьби компанії з кризою є робота у ЗМІ. Щоб мінімізувати наслідки втрати репутації компанії в першу чергу необхідно заручитися підтримкою ЗМІ. З цієї причини ефективні комунікаційні стратегії засобів масової інформації застосовувались як для того, щоб зупинити дезінформацію громадськості про причини та наслідки кризових явищ, так і для того щоб повернути корпоративну репутацію, яка зазнала втрат під час кризи. В статті згруповано основні помилки під час проведення антикризової кампанії організації та запропоновано основні кроки з ефективної комунікації в кризових ситуаціях, що дозволять мінімізувати збитки, завдані кризою. Introduction. The article is devoted to the study and systematization of modern communication technologies for the formation and preservation of the company's corporate reputation in a crisis. Today, corporate reputation is one of the sources of sustainable long-term competitive advantage, and have the ability to be measured despite its abstract nature. The growing number of man-made catastrophes, natural disasters, accidents, epidemics, etc. is also convincing that crisis phenomena in the modern environment are inevitable. Uncontrolled flows of information lead to distortion of facts and as a consequence - the destruction of the company's reputation. Currently, the main tool to avoid or prevent crises and maintain a positive reputation for the company is anti-crisis communications. Goal – of the article is to analyze the basic communication technologies necessary for the successful exit of the company from the crisis situation with minimal loss of reputational capital. Methods. The method of abstraction and generalization is used to evaluate modern approaches in corporate reputation management; system analysis - to determine the main steps for effective communication in crisis situations. Results. The article substantiates the need to use modern technologies to build the company's reputation in a crisis, as the dynamics of changes in information and communication technologies in today's conditions necessitates and is important for companies to build an effective system of communication with the public. The current concept of increasing the share of intangible assets in the value of the company, in particular such as corporate social responsibility, voluntary quality certification, use of environmentally friendly technologies, corporate reputation is one source of sustainable long-term competitive advantage, and have the ability to measure despite its abstract nature. The article groups the main mistakes during the organization's anti-crisis campaign and proposes the main steps for effective communication in crisis situations, which will minimize the damage caused by the crisis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41864
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 25 2020 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фалович.pdf362.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.