Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41866
Назва: Корпоративна культура закладу вищої освіти
Інші назви: Corporate culture of institute of higher education
Автори: Білик, Надія
Bilyk, Nadiya
Ключові слова: корпоративна культура
корпоративний символ
корпоративний кодекс
заклад вищої освіти
Західноукраїнський національний університет
corporate culture
corporate symbol
corporate code
institution of higher education
West Ukrainian National University
Дата публікації: 2020
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Білик, Н. Корпоративна культура закладу вищої освіти [Текст] / Надія Білик // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2020. - Вип. 25. - С. 80-87.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Корпоративна культура виконує функцію регулятора поведінки персоналу через систему цінностей, норм, правил, встановлених у межах окремого закладу освіти. Корпоративну культуру можна розглядати як своєрідну ідеологію управління, спрямовану на підвищення ділової активності співробітників, формування їх корпоративної ідентичності. Метою статті є дослідити феномен корпоративної культури, проаналізувати структуру та функції корпоративної культури, схарактеризувати особливості корпоративного кодексу, розкрити сутність корпоративних символів, представити головні аспекти формування корпоративної культури закладу вищої освіти (на прикладі Західноукраїнського національного університету). Методологія дослідження ґрунтована на комплексному застосуванні загальнонаукових методів, у тому числі аналізу й синтезу. Застосований історико-культурний підхід передбачає дослідження корпоративної культури як соціокультурного феномена, її ролі у творенні іміджу університету. Наукова новизна отриманих результатів відображена як в окреслені проблеми, так і у комплексному підході до її розв’язання; робота є дослідженням інноваційної діяльності закладів вищої освіти щодо формування та розвитку корпоративної культури, критично аналізує раніше не досліджені аспекти діяльності Західноукраїнського національного університету. Результати. Встановлено, що керівництво закладу вищої освіти формує корпоративну культуру, завдяки якій співробітники ідентифікують себе як професійну спільноту, що вирізняється на ринку освітніх послуг. Запропоновано напрями вдосконалення корпоративної культури університету, проаналізовано базові засади ефективної корпоративної культури, зміст корпоративного кодексу, а також роль корпоративних символів у формуванні іміджу університету. Introduction. Corporate culture serves as a regulator of staff behavior through a system of values, norms, rules established within a single educational institution. Corporate culture can be considered as a kind of management ideology aimed at increasing the business activity of employees, the formation of their corporate identity. Goal is to investigate the phenomenon of corporate culture, to analyze the structure and functions of corporate culture, to characterize the features of the corporate code, to reveal the essence of corporate symbols; to present the main aspects of forming the corporate culture of a higher education institution (on the example of the Western Ukrainian National University). Method. The research methodology is based on the complex application of general scientific methods, including analysis and synthesis. The applied historical and cultural approach involves the study of corporate culture as a socio-cultural phenomenon, its role in creating the image of the university. Results. The scientific novelty of the obtained results is reflected both in the very formulation of the problem and in a comprehensive approach to its solution; The work is a study of the innovative activities of higher education institutions in the formation and development of corporate culture, is a critical analysis of previously unexplored aspects of the Western Ukrainian National University. The results of the study are reflected in the conclusions. Conclusions. It is established that the management of a higher education institution forms a corporate culture, thanks to which employees identify themselves as a professional community that stands out in the market of educational services. The directions of improvement of corporate culture of the university are offered, the basic principles of effective corporate culture, the maintenance of the corporate code, and also a role of corporate symbols in formation of image of university are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41866
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 25 2020 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білик.pdf386.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.