Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41980
Назва: Інституційне забезпечення виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів: міжнародний і вітчизняний аспекти
Інші назви: Institutional support for detection, search and management of assets obtained from corruption and other crimes: international and domestic aspects
Автори: Крамар, Руслана
Kramar, Ruslana
Ключові слова: інституційне забезпечення
корупція
активи
одержані від корупційних та інших злочинів
institutional support
corruption
assets obtained from corruption and other crimes
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Крамар, Р. Інституційне забезпечення виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів: міжнародний і вітчизняний аспекти [Текст] / Руслана Крамар // Актуальні проблеми правознавства. – 2020. – Вип. 4. – С. 151-157.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізувати загальні аспекти інституційного забезпечення функціонування механізмів виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів на міжнародному та національному рівнях. У висновках зазначено, що Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів належить не тільки будувати орган із чистого аркуша, а й на основі вивчення та зарубіжного досвіду, дотримання норм і стандартів міжнародної діялності у відповідні сфері, формувати відповідну державну політику, що передбачено спеціальним Законом. Завдання АРМА полягає в тому, щоб, використовуючи міжнародний досвід і налагоджуючи співпрацю з міжнародними організаціями, зробити його в межах закону настільки унікальним за своєю ефективністю, щоб ні в кого не виникало питань щодо доцільності його існування. При цьому АРМА повністю під силу забезпечити збереження, економічну вартість і реалізацію відповідних активів, а також передачу їх в управління відповідно до Закону та реалізацію конфіскованих у кримінальному провадженні активів. Очевидно, що нова система управління активами, яку створить агентство, має приносити державі дохід, а не спричиняти збитки та породжувати корупцію. The article analyzes the general aspects of institutional support for the functioning of mechanisms for detecting, investigating and managing assets derived from corruption and other crimes at the international and national levels. The conclusions state that the National Agency of Ukraine for Detection, Investigation and Management of Assets Obtained from Corruption and Other Crimes should not only build a body from scratch, but also on the basis of study and foreign experience, compliance with norms and standards of international activity in relevant fields. , to form the corresponding state policy that is provided by the special Law. ARMA's task is to use international experience and establish cooperation with international organizations to make it within the law so unique in its effectiveness that no one has questions about the appropriateness of its existence. At the same time, ARMA is fully capable of ensuring the preservation, economic value and sale of relevant assets, as well as their transfer to management in accordance with the Law and the sale of assets confiscated in criminal proceedings. It is obvious that the new asset management system that the agency will create should bring income to the state, and not cause losses and create corruption.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41980
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2020 рік Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крамар.pdf390.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.