Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42006
Назва: Формування бренду на принципах корпоративної соціальної відповідальності
Автори: Вашків, Олександр Павлович
Рибніцький, Тимофій Ігорович
Ключові слова: бренд
брендинг
компанія
корпоративна соціальна відповідальність
Дата публікації: 21-кві-2021
Видавництво: Полтава : ПДАУ
Бібліографічний опис: Вашків О.П., Рибніцький Т.І. Формування бренду на принципах корпоративної соціальної відповідальності. Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21 квітня 2021 р.) / за ред. Пилипенко К.А. Полтава : ПДАУ, 2021. С. 49-52.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність формування бренду компаній з урахуванням принципів корпоративної соціальної відповідальності, запропоновано поетапну реалізацію брендингу компанією шляхом інтеграції КСВ основи бренду, залучення зацікавлених сторін і персоналу компанії, оцінки результативності брендингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42006
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вашків_тези 2021.pdf996.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.