Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42007
Назва: Роль проєктної діяльності в інноваційному забезпеченні маркетингу персоналу на підприємстві
Автори: Борисяк, Олена
Юськевич, Тетяна
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Борисяк, О. Роль проєктної діяльності в інноваційному забезпеченні маркетингу персоналу на підприємстві [Текст] / О. Борисяк, Т. Юськевич // Вектори інноваційного розвитку освіти, науки і бізнесу в умовах глобальних змін : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції [м. Тернопіль, 25 травня 2021 р.]. Тернопіль: ФОП Осадца Ю. В., 2021.- С. 32-33
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42007
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Борисяк_Юськевич.pdf398.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.