Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4205
Назва: Інноваційна модель формування системи маркетингового менеджменту туристичних підприємств України
Інші назви: Innovation model of Ukrainian tourism enterprises’ marketing management formation
Автори: Близнюк, Андрій
Blyzniuk, Andrii
Ключові слова: єдиний туристично - екскурсійний центр
системна модель
системний підхід
стратегія
туристичні послуги
маркетинговий менеджмент
single tourist and excursion center
system model
system approach
strategy
tourism services
marketing management
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Близнюк, А. Інноваційна модель формування системи маркетингового менеджменту туристичних підприємств України [Текст] / Андрій Близнюк // Управлінські інновації : зб. наук. пр. ТНЕУ / редкол. : Н. Г. Акулова, В. Я. Брич, М. Пітер ван дер Гук [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2013. - Вип. 3. - С. 201-209.
Короткий огляд (реферат): Розроблено інноваційну системну модель єдиного туристично-екскурсійного центру в регіоні. Запропоновано схему аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на його діяльність. An innovative system model of a single tourist and excursion center in region is developed. The scheme of analysis of external factors that influence on its activity are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4205
Розташовується у зібраннях:Управлінські інновації Випуск 3 2013 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк А..pdf182.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.