Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42100
Назва: Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві
Інші назви: Theoretical aspects of marketing audit organization at the trading enterprise
Автори: Чміль, Ганна
Верзілова, Ганна
Chmil, Hanna
Verzilova, Hanna
Ключові слова: торговельне підприємство
маркетингова діяльність
аудит
організація
теоретичний інструментарій
trade enterprise
marketing
audit of marketing activity
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Чміль, Г. Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві [Текст] / Ганна Чміль, Ганна Верзілова // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації : міжнар. наук. журн. - 2020. - Вип. 1. - С. 89-97.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Ефективне функціонування та сталий економічний розвиток підприємств торгівлі в умовах глобалізації і посилення ринкової конкуренції як на світовому, так і на вітчизняному ринку, визначають необхідність дослідження їх бізнес-середовища інструментами маркетингу. Найбільш продуктивним з них є маркетинговий аудит. Він слугує основою для вибору оптимальної стратегії розвитку торговельного підприємства з урахуванням його слабких та сильних сторін і змін зовнішнього та внутрішнього середовища. Тому актуальним є дослідження та обґрунтування теоретичного інструментарію організації аудиту маркетингової діяльності торговельного підприємства. Методи. Дослідження здійснювалось на базі системного підходу до пізнання організаційних засад маркетингового аудиту із застосуванням загальнонаукових і спеціальних принципів та методів (наукової абстракції – для осмислення проблемних питань й поглибленого вивчення маркетингового аудиту на торговельних підприємствах; компаративного аналізу – для виявлення атрибутів та основних етапів аудиту маркетингової діяльності, узагальнення – для систематизації методів аудиту маркетингової діяльності підприємств, логічний – для встановлення етапності аудиту маркетингової діяльності, конкретизації – для характеристики теоретичного інструментарію та змістовності етапів аудиту маркетингової діяльності, монографічний – для формування пропозицій автора з організації аудиту маркетингової діяльності, графічний – для нетекстового відображення результатів дослідження). Результати. Аудит маркетингової діяльності визначено як процес консультування щодо виявлення упущених вигід від недостатнього застосування комплексу маркетингових послуг, який покликаний забезпечити оцінювання ефективності маркетингових заходів та системи маркетингу підприємства торгівлі в цілому, з метою виявлення проблем і прихованого потенціалу, а також розробки плану дій щодо поліпшення реалізації маркетингу. Конкретизовано мету, завдання, предмет, об’єкт, методичний інструментарій та послідовність аудиту маркетингової діяльності. Визначено змістовну наповненість кожного з етапів аудиторської перевірки. Перспективи. Напрями подальших наукових досліджень з визначеної проблематики орієнтовано на напрацювання розвинутого методичного інструментарію аудиту маркетингової діяльності. Introduction. Effective functioning and sustainable economic development of trade enterprises in the context of globalization and increased market competition in both global and domestic markets, determine the need to study their business environment with marketing tools. The most productive of these is marketing audit. It serves as a basis for choosing the optimal strategy for the development of a commercial enterprise, taking into account its strengths and weaknesses and changes in the external and internal environment. Therefore, it is important to study and substantiate the theoretical tools of the audit of marketing activities of a commercial enterprise. Methods. The research was carried out on the basis of a systematic approach to understanding the organizational principles of marketing audit using general and special principles and methods (scientific abstraction - to understand issues and in-depth study of marketing audit in commercial enterprises; comparative analysis - to identify attributes and main stages of marketing audit generalization - to systematize the methods of audit of marketing activities of enterprises, logical - to establish this ness audit of marketing activity, specificity - to characterize the theoretical tools and audit phases of content marketing activities, monographic - proposals for the formation of the author of the audit organization of marketing activities, graphic - for non-text display the results of research). Results. Marketing audit is defined as a process of consulting to identify lost profits from insufficient use of marketing services, which is designed to assess the effectiveness of marketing activities and marketing system of the trade as a whole, to identify problems and hidden potential, and develop an action plan to improve marketing . The purpose, tasks, subject, object, methodical tools and sequence of audit of marketing activity are specified. The content of each stage of the audit is determined. Discussion. Areas of further research on certain issues are focused on the development of developed methodological tools for the audit of marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42100
Розташовується у зібраннях:Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації 2020 рік Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чміль.pdf250.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.