Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугайко, Дмитро-
dc.contributor.authorХаразішвілі, Юрій-
dc.contributor.authorЛяшенко, В’ячеслав-
dc.contributor.authorКвілінський, Олексій-
dc.date.accessioned2021-10-07T13:37:02Z-
dc.date.available2021-10-07T13:37:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСистемний підхід до визначення рівня безпеки сталого розвитку авіаційного транспорту: індикатори, рівень, загрози [Текст] / Дмитро Бугайко, Юрій Харазішвілі, В'ячеслав Ляшенко [та ін.] // Журнал європейської економіки. – 2021. – Т. 20, № 1. – С. 152-190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42298-
dc.description.abstractРозкрито методи інтеграції безпеки авіаційного транспорту в механізмі взаємодії цілей сталого розвитку зі стратегічним управлінням безпекою сталого розвитку через управлінські, функціональні та інформаційні зв’язки з підсистемами сталого розвитку та безпеки різних ієрархічних рівнів, що визначає місце та роль безпеки авіації у забезпеченні фундаментальних національних інтересів – сталого розвитку національної економіки. Розроблена багатофакторна ієрархічна модель опису рівня безпеки авіаційного транспорту на основі застосування системного підходу в контексті сталого розвитку, що поєднує економічну й технологічну, соціальну та екологічну складові. Загалом представлено 7 складових та 29 індикаторів з урахуванням «тіньових», без яких визначення поточного стану буде неадекватним. Для всіх індикаторів визначено межі безпечного існування методом «t-крітерію», проведено моделювання та визначено поточний стан всіх складових та рівня безпеки авіаційного транспорту загалом. Ідентифікація проведена за сучасною методологією оцінювання, що охоплює мультиплікативну форму інтегрального індексу, модифікований метод нормування та формалізоване визначення динамічних вагових коефіцієнтів. Для визначення переліку та вагомості впливу загроз використовуються дві критеріальні ознаки: за віддаленістю від точки сталого розвитку – середнього значення «гомеостатичного плато» (визначається перелік та важливість загроз); за вагомістю впливу – через розрахунок коефіцієнтів еластичності (визначається міра впливу загроз). На основі проведених розрахунків виявлено, що безпека авіаційного транспорту насамперед залежить від соціальної складової, економічного й технологічного розвитку авіаційного транспорту.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectАвіаційний транспортuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectбезпека авіаціїuk_UA
dc.subjectіндикаториuk_UA
dc.subjectмежа безпечного існуванняuk_UA
dc.subjectінтегральний індексuk_UA
dc.subjectзагрозиuk_UA
dc.titleСистемний підхід до визначення рівня безпеки сталого розвитку авіаційного транспорту: індикатори, рівень, загрозиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 20 (№1) Березень 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугайко.pdf942.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.