Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42341
Назва: Студії креативного маркетингу
Автори: Хрупович, Світлана
Процишин, Юлія
Ключові слова: маркетинг
креатив
інсайт
споживач
дизайн мислення
дизайн
портрет споживача
креативні студії
креативне мислення
креативні навики
Дата публікації: 2021
Видавництво: Західноукраїнський національний університет,
Бібліографічний опис: Хрупович Світлана, Процишин Юлія. Студії креативного маркетингу : електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2021. 146 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику представлено вісім унікальних студій, завдання яких – навчити студентів нестандартно мислити, створювати креативні ідеї, шукати інсайти, втілювати ідеї у майбутні проекти. Також курс структурований на вісім інтенсивних практикумів, які дозволяють через систему пропонованих технологій сформувати універсального спеціаліста, який вміє поєднувати бізнесові стратегії та силу креативного мислення. Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, а також всіх, хто цікавиться формуванням креативних навиків у молодого покоління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42341
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студії креативного маркетингу.pdf10.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.