Студії креативного маркетингу

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Західноукраїнський національний університет,

Abstract

У навчальному посібнику представлено вісім унікальних студій, завдання яких – навчити студентів нестандартно мислити, створювати креативні ідеї, шукати інсайти, втілювати ідеї у майбутні проекти. Також курс структурований на вісім інтенсивних практикумів, які дозволяють через систему пропонованих технологій сформувати універсального спеціаліста, який вміє поєднувати бізнесові стратегії та силу креативного мислення. Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, а також всіх, хто цікавиться формуванням креативних навиків у молодого покоління.

Description

Citation

Хрупович Світлана, Процишин Юлія. Студії креативного маркетингу : електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2021. 146 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By