Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42455
Назва: Рівень та якість торговельного обслуговування: сутність та співвідношення понять
Інші назви: The level and quality of trade services: the essence and relationship of concepts
Автори: Бойчик, І. М.
Собко, О. М.
Спяк, Г. І.
Boichyk, I. M.
Sobko, O. M.
Spyak, H. I.
Ключові слова: торгівля
торговельна галузь
торговельне обслуговування
Дата публікації: 2021
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Бойчик, І. М. Рівень та якість торговельного обслуговування: сутність та співвідношення понять [Текст] / І. М. Бойчик, О. М. Собко, Г. І. Спяк // Інноваційна економіка. – 2021. – № 3-4. – С. 118–123.
Короткий огляд (реферат): Узагальнення теоретичних положень щодо сутності, рівня та якості торговельного обслуговування споживачів, виявлення змістового співвідношення між ними та ролі в задоволенні ринкових запитів населення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42455
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойчик, Собко Спяк.pdf563.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.