Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42456
Назва: Основні тренди розвитку роздрібної торгівлі України в період нестабільності
Інші назви: The main trends in the development of retail trade in Ukraine during the period of instability
Автори: Бойчик, І. М.
Собко, О. М.
Спяк, Г. І.
Boichyk, Iryna
Sobko, Olha
Spyak, Halyna
Ключові слова: оптова торгівля
роздрібна торгівля
нестабільність
тренди розвитку
мережевий рітейл
on–line торгівля
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім "Інтернаука"
Бібліографічний опис: Бойчик, І. М. Основні тренди розвитку роздрібної торгівлі України в період нестабільності [Текст] / І. М. Бойчик, О. М. Собко, Г. І. Спяк // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер. Економічні науки. – 2021. – № 7. – С. 38–46.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено місце та роль торгівлі у розвитку вітчизняної економіки, обґрунтовано позитивну динаміку оптової та роздрібної торгівлі у формуванні ВВП України. Зазначено, що одним з пріоритетних напрямів розвитку торгівлі є роздрібна торгівля, яка за останні роки активно нарощує свої позиції в економічній сфері України. Наведені дані підтверджують загальну тенденцію росту масштабів роздрібної торгівлі в Україні навіть в існуючих умовах нестабільності. На основі аналізу об’єктивних чинників зовнішнього середовища обґрунтовано основні тренди розвитку роздрібної торгівлі на вітчизняному ринку товарів і послуг. До них, зокрема, віднесено розвиток мережевого рітейлу, підвищення активності з боку іноземних інвесторів, розвиток роздрібної торгівлі за рахунок on–line формату, «екологізація» роздрібної торгівлі, розвиток мережі магазинів «крокової доступності», розширення мережі невеликих фірмових магазинів регіональних виробників, орієнтація на підвищення рівня та якості торговельного обслуговування, цінова гнучкість у роздрібній торгівлі. Резюмовано, що підвищення привабливості закладів роздрібної торгівлі можливе не лише за рахунок асортиментної та цінової політики, а й шляхом розширення «периметру обслуговування» покупців, надання їм максимально широкого спектру як основних, так і додаткових послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42456
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2222.pdf447.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.