Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42512
Назва: Значимість окремих компонентів корпоративної культури в закладах туристичної галузі
Інші назви: Significance of separate components of corporate culture in establishments of tourist branch
Автори: Камінський, Б.
Ключові слова: корпоративна культура
туристична організація
мотивація персоналу
corporate cul ture
touri s t organi zation
personnel motivation
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Камінський, Б. Значимість окремих компонентів корпоративної культури в закладах туристичної галузі [Текст] / Богдан Камінський // Економічний аналіз. – 2020. – Т. 30, № 3. – С. 101-108.
Короткий огляд (реферат): Вступ. У статті досліджено роль окремих компонентів при формуванні корпоративної культури туристичної організації. Розглянуто сутність основних складових корпоративної культури туристичної організаці ї. Значну увагу зосереджено на необхідності врахування впливу мотиваці ї персоналу на формування корпоративної культури туристичної організаці ї. Метою статті є доведення необхідності врахування мотиваційних аспектів при формуванні корпоративної культури в закладах туристичної галузі та вивчення окремих мотиваційних компонентів корпоративної культури, яка забезпечує імідж та прибутковість підприємств туристичної галузі . Метод (методологія) проведення роботи базується на методологі ї формування корпоративної культури туристичної організаці ї, методологі ї мотивації праці та застосування мотиваційних механізмів до фахівців сфери туризму. Результати. Проведені нами дослідження дають можливість зробити висновки, що недостатнє врахування ролі мотиваці ї персоналу при формуванні корпоративної культури туристичної організаці ї пов’язане із відсутністю розуміння управлінцями важливості досліджуваної проблеми та потребує подальших досліджень. За умови засвоєння теоретичних основ мотиваці ї праці персоналу та при вмілому застосуванні мотиваційних механізмів, фахівці сфери туризму зможуть ефективно впливати на формування корпоративної культури туристичної організаці ї з метою забезпечення її конкурентоспроможності , іміджу та прибутковості . Introduction. The role of separate components in the formation of the corporate cul ture of a touri s t organi zation i s researched. The es sence of the main components of the corporate culture of the tourist organization i s cons idered. Cons iderable attention is paid to the need to take into account the influence of personnel motivation on the formation of a corporate cul ture of a touri s t organi zation. Purpose. The purpose of the article is to prove the need to take into account the motivational aspects in the formation of corporate culture in the ins ti tutions of the tourism industry and study certain motivational components of corporate cul ture, which provides the image and profi tabi l i ty of touri sm enterpri ses . Method (methodology) of the work i s based on the methodology of forming the corporate cul ture of the touri s t organi zation, the methodology of work motivation and the application of motivational mechanisms to speciali s ts in the field of touri sm. Results. Our research allows us to conclude that insufficient consideration of the role of s taff motivation in shaping the corporate cul ture of the touri sm organization is due to the lack of understanding of managers of the importance of the problem and requi res further research. Subject to mas tering the theoretical foundations of s taff motivation a nd ski l l ful use of motivational mechanisms, tourism professional s wi l l be able to effectively influence the formation of corporate culture of the tourism organization in order to ensure i ts competi tivenes s , image and profi tabi l i ty.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42512
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Камінський.pdf599.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.