Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42562
Назва: Міжнародні та вітчизняні ініціативи з регулювання електронної торгівлі
Інші назви: International and domestic initiatives for e-commerce regulation
Автори: Адамик, Вікторія
Поріцька, Анастасія
Adamyk, Viktoriia
Poritska, Anastasiia
Ключові слова: електронна (інтернет) торгівля
цифровий бізнес
ініціативи з регулювання міжнародної електронної торгівлі
нормативно-правова база регулювання електронної торгівлі в Україні та ЄС
e-commerce
digital business
initiatives to regulate international e-commerce
regulatory framework for e-commerce regulation in Ukraine and the EU
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Адамик, В. Міжнародні та вітчизняні ініціативи з регулювання електронної торгівлі [Текст] / Вікторія Адамик, Анастасія Поріцька // Вісник економіки. – 2021. – № 2. – С. 66-79.
Короткий огляд (реферат): Вступ. розвиток онлайн-торгівлі, що поступово витісняє традиційну, є яскравим трендом глобальних економічних трансформацій. Ключові аспекти електронної торгівлі (укладення угод у мережі, приватність та захист споживачів, митне оформлення товаропотоків) потребують регулювання на міжнародному та національному законодавчому рівні. Мета статті полягає у дослідженні розвитку електронної торгівлі роздрібними товарами у ХХІ ст. у контексті оцінювання повноти та дієвості міжнародної та внутрішньої політики з регулювання інтернет-комерції, зокрема у ЄС та Україні. Методи дослідження. Для дослідження правових аспектів регулювання електронної торгівлі використано загальнонаукові і спеціальні методи, а саме: аналіз і синтез, індукція й дедукція, абстрагування і конкретизація, опис, характеристика, узагальнення, порівняння. Методологічну базу для проведення дослідження становлять міжнародні нормативно-правові акти (Закони ООН, Директиви Європейського Союзу, Акти Міжнародних Організацій) та перелік Законів України щодо регулювання електронної сфери. Результати.проведено аналізування показників розвитку електронної торгівлі на світовому ринку, вказано на її стрімку динаміку. розглянуто міжнародні ініціативи регулювання електронної торгівлі. проведено порівняння аспектів нормативно- правового регулювання електронної комерції в Україні та Європейському Союзі. Зроблено висновки щодо повноти та ступеня зрілості інституційної бази. Наголошено на необхідності посилення регуляторних механізмів у сфері електронної комерції з метою створення сучасної інституційної системи, адаптованої до глобальної та європейської. Перспективи. Майбутні дослідження важливо зосередити на розробці методичних рекомендацій з визначення ефективності імплементації ініціатив з регулювання інтернет-торгівлі на вітчизняному та глобальному рівнях. Introduction. The development of online commerce, which is gradually displacing the traditional one, is a clear trend of global economic transformations. Key aspects of e-commerce, such as online transactions, privacy and consumer protection, and customs clearance, need to be regulated at the international and national levels. The purpose of the article is to study the development of e-commerce in retail goods in the XXI century. in the context of assessing the completeness and effectiveness of international and domestic Research methods. General scientific and special methods were used to study the legal aspects of e-commerce regulation, namely: analysis and synthesis, induction and deduction, abstraction and concretization, description, characterization, generalization, comparison. The methodological basis for the study was international regulations (UN Laws, European Union Directives, Acts of International Organizations) and a list of laws of Ukraine on the regulation of the electronic sphere. Results. The analysis of indicators of e-commerce development on the world market is carried out, its rapid dynamics is pointed out. International initiatives to regulate e-commerce are considered. A comparison of aspects of legal regulation of e-commerce in Ukraine and the European Union is carried out. Conclusions are made on the completeness and degree of maturity of the institutional base. Emphasis was placed on the need to strengthen regulatory mechanisms in the field of e-commerce in order to create a modern institutional system adapted to the global and European. Perspectives. It is important to focus future research on the development of guidelines for determining the effectiveness of the implementation of initiatives to regulate e-commerce at the domestic and global levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42562
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2021 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамик.PDF1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.