Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42625
Назва: Економічний сенс аналізу стимулювання збуту продукції
Автори: Голінач, Людмила
Вербіцький, Віктор
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Голінач, Л. Економічний сенс аналізу стимулювання збуту продукції [Текст] / Людмила Голінач, Віктор Вербіцький // Облік, оподаткування і контроль : теорія та методологія : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. [Тернопіль, 28 трав. 2021 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 146-147.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42625
Розташовується у зібраннях:ОБЛІК, ОПОДАТКУВАННЯ І КОНТРОЛЬ : ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОЛІНАЧ, Вербіцький.pdf98.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.