Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолінач, Людмила-
dc.contributor.authorВербіцький, Віктор-
dc.date.accessioned2021-10-27T09:09:07Z-
dc.date.available2021-10-27T09:09:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГолінач, Л. Економічний сенс аналізу стимулювання збуту продукції [Текст] / Людмила Голінач, Віктор Вербіцький // Облік, оподаткування і контроль : теорія та методологія : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. [Тернопіль, 28 трав. 2021 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 146-147.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42625-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleЕкономічний сенс аналізу стимулювання збуту продукціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:ОБЛІК, ОПОДАТКУВАННЯ І КОНТРОЛЬ : ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОЛІНАЧ, Вербіцький.pdf98.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.