Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42676
Назва: Перспективи входження вітчизняної молочної індустрії на ринок ЄС шляхом посилення конкурентоспроможності бренду
Інші назви: Prospeсts entry the ukraine dairy industri by market UE an branding develeopment
Автори: Собко, О. М.
Бойчик, І. М.
Sobko, O. M.
Boichyk, I. M
Ключові слова: брендинг
еко-кластер
еко-бренд
ринковий інтелектуальний капітал
товарна марка
branding
eco-brand eco-cluster ekologistika
intellectual capital
market
brand competitiveness
trade mark
Дата публікації: 2016
Видавництво: ДВНЗ Ужгородський національний університет
Бібліографічний опис: Собко, О. М. Перспективи входження вітчизняної молочної індустрії на ринок ЄС шляхом посилення конкурентоспроможності бренду [Текст] / О. М. Собко, І. М. Бойчик // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – Ужгород : ДВНЗ Ужгородський національний університет, 2016. – Вип. 6., ч. 3. – С. 42–49.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено теорію інтелектуального капіталу та місце бренду в його структуризації. Встановле- но економічну доцільність розвитку бренду за критеріями споживацьких і конкурентних переваг. Представлено оцінку основних конкурентів для української молочної індустрії на ринку ЄС. Доведено доцільність розгляду бренду як ринко- вого чинника інтелектуального походження, що посилює конкурентні переваги підприємства. Визначено вектори змін у межах удосконалення брендингу, які покращують перспективи входження на європейський ринок для вітчизняних мо- локопереобників. Обґрунтовано перспективність розробки високорентабельних еко-брендів і екологістики вітчизняної молочної продукції, що дозволить підвищити конкурентоспроможність на європейському ринку. We have studied the theory of intellectual capital and a place in the structuring of the brand. Established eco- nomic feasibility of the development of the brand on the criteria of the consumer and competitive benefits. It provides an as- sessment of the main competitors Ukrainian dairy industry on the EU market. The expediency of consideration of the brand as a market factor predictive of origin, reinforcing the competitive advantages of the company. Proposed changes to the vectors within branding enhancements that improve the prospects of entering the European market of domestic molokopererabotchikov. Perspectivity development ekobrendov ekologistiki and development of the domestic dairy products that will improve the com-petitiveness of the European market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42676
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.