Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42753
Назва: Формування бізнес-моделі виробничо-торгівельного підприємства з урахуванням напрямів його стратегічного розвитку
Інші назви: Creating a business model of production and trade enterprise taking into account its strategic development ways
Автори: Бойчик, І.М.
Ключові слова: бізнес-модель
цінність
меблевий ринок
конкуренція
оптова торгівля
бізнес-портфель
business model
value
bus
business portfolio
Дата публікації: 2017
Видавництво: Одеса
Бібліографічний опис: Бойчик, І. М. Формування бізнес-моделі виробничо-торгівельного підприємства з урахуванням напрямів його стратегічного розвитку [Текст] / І. М. Бойчик // Причорноморські економічні студії. – 2017. – Вип. 16. – С. 51–55.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті чинники впливу та засади формування бізнес-моделі мебле- вого виробничо-торгівельного підприємства, яке функціонує на конкурентному ринку. Визначено напрями удосконалення бізнес- моделі залежно від обраної стратегії розви- тку окремих напрямів бізнесу підприємства.The article discusses the factors affecting the for- mation and principles of the business model of furniture production and trading company, which operates in a competitive market. The directions of improvement of business models based on the chosen strategy of individual business areas of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42753
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бізнес - моделі.pdf366.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.