Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757
Назва: Маркетинг
Автори: Іванечко, Неля
Борисова, Тетяна
Процишин, Юлія
Окрепкий, Ростислав
Дудар, Володимир
Хрупович, Світлана
Борисяк, Олена
Ключові слова: маркетинг
сегментування
позиціонування
нейромаркетинг
маркетингові стратегії
інтернет маркетинг
товарна політика
цінова політика
збутова політика
комунікаційна політика
поведінка споживачів
маркетингове планування
маркетинговий контроль
комплекс маркетингу
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику систематизовано теоретичні основи маркетингової діяльності. Навчальний матеріал викладено у доступній формі, з кейсовими завданнями, для опрацювання теорії в контексті реальної ситуації та опанування навичок практичної роботи у сфері маркетингу. Частина посібника присвячена маркетинговим задачам та їх типовим розв’язкам. Окремо, до кожної теми, сформовано актуальне дискусійне питання, що допоможе розібратися в сучасних проблемах маркетингу та знайти альтернативні рішення. Для самоперевірки запропоновано тести та контрольні запитання базового курсу «Маркетинг». Зміст та структура навчального посібника адаптовані до вимог дистанційної форми навчання. Для, викладачів, студентів вищих навчальних закладів, менеджерів з маркетингу, підприємців, а також для самостійної підготовки до вступу в магістратуру на спеціальності галузі знань 07 «Управління та адміністрування».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Навчальний посібник Маркетинг 2021 (3) (1).pdf4.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.