Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисяк, Олена-
dc.contributor.authorЮськевич, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-11-07T17:07:42Z-
dc.date.available2021-11-07T17:07:42Z-
dc.date.issued2021-05-25-
dc.identifier.citationБорисяк Олена, Юськевич Тетяна. Роль проєктної діяльності в інноваційному забезпеченні маркетингу персоналу на підприємстві. Вектори інноваційного розвитку освіти, науки і бізнесу в умовах глобальних змін : матеріали IХ Міжнародної науково-практичної конференції [Тернопіль, 25 травня 2021 р.]. Тернопіль: ФОП Осадца Ю. В., 2021. С. 32-33.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7793-69-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42838-
dc.publisherФОП Осадца Ю. В.uk_UA
dc.titleРоль проєктної діяльності в інноваційному забезпеченні маркетингу персоналу на підприємствіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:ВЕКТОРИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ, НАУКИ І БІЗНЕСУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк Олена, Юськевич Тетяна.pdf401.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.